Comunicat d'Esquerra Republicana sobre la posició del grup municipal a la votació del Ple d’investidura

El Ple d'investidura tindrà lloc el proper dissabte a les 12 a la sala de Plens de l'Ajuntament

Arran de la convocatòria del Ple d'investidura pel dissabte que ve a les 12 a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Sant Feliu, el grup municipal d'Esquerra Republicana volem manifestar:

Ens hem reunit amb totes les forces polítiques amb representació a l'Ajuntament durant aquestes setmanes, i hem escoltat les diferents propostes que, amb més o menys concreció, s'han posat sobre la taula. Hem cregut que tot i tenir opinions o visions força contra-posades amb alguns partits, el resultat complex que han deixat les eleccions implica que almenys ens hàgim d'asseure amb la resta de grups per valorar les diferents visions i sobretot per tirar endavant el poble.

Volem agrair d'entrada la predisposició i l'esforç de JUNTS per trobar punts d'acord amb el nostre grup. Malgrat això, la manca de confiança i les maneres de fer durant els últims quatre anys fan del tot inviable, per ara, que el nostre grup els doni suport a la seva investidura i al seu equip de govern. Entenem que la confiança es guanya amb temps i esforç, i caldrà veure si es donen els canvis en el fons i les formes, per explorar llavors alguna via d'acord en tot cas a mig-llarg termini.

Així mateix, ens vam trobar també amb el PSC, amb qui hem analitzat els programes i hem trobat molts punts d'acord en l'àmbit local. Creiem que si bé en l'àmbit nacional les ideologies dels partits ens separen, serà fàcil coincidir quan es tracti de millorar i fer avançar Sant Feliu.

Durant aquestes setmanes hem treballat un document amb propostes reals, de futur i factibles, i tant pel programa com per la sintonia entre els membres dels equips, així com les diferents opinions que s'han contrastat i debatut pels membres de l'Executiva d'Esquerra Republicana a Sant Feliu, l’assemblea local ha decidit donar suport al candidat de PRIMÀRIES el dissabte vinent.

Arribats a aquest punt, i en tant que PRIMÀRIES i ERC sumem més del 50% dels vots, emplacem a la resta de forces a fer possible el canvi a l'alcaldia i al govern municipal.

Per acabar, us convidem a tots els que vulgueu a assistir al Ple a les 12 h a l'Ajuntament de Sant Feliu, o a seguir-lo per la ràdio municipal Ona Codinenca.